PRIORITĂȚI, COMUNICARE ȘI CSR ÎN ROMÂNIA ANILOR 2019-2020

Authors

  • Ana Rebeli

Keywords:

societate, comunicare, responsabilitate, corporație, adaptabilitate

Abstract

Anul 2019 a fost ultimul an al „normalității” așa cum o cunoșteam. A fost un an care în comparație cu anul 2020, a decurs diferit. Asta pentru că în fapt, 2020 a fost anul în care prioritățile la nivel global s-au schimbat, modificând strategiile și planurile individuale cât și pe cele ale companiilor. Astfel, oportunitatea științifică de a analiza și compara acești doi ani, reprezintă șansa de aduce dezvoltarea cercetărilor, care se vor dovedi benefice pentru mediul academic având în vedere subiectul lucrării ales în urma creșterii interesului studiului responsabilității sociale corporative. Denumirea de responsabilitate social corporativă (sau acronimul acesteia, RSC) este adaptarea în limba română a termenului de CSR (corporate social responsibility) care în fapt, face
referire la o acțiune sau o serie de acțiuni derulate de o entitate precum o companie sau o corporație pentru a ajuta societatea. Ca și studiul relațiilor internaționale, studiul RSC este încă la început, dar asta nu înseamnă că nu există niște chestiuni foarte interesante și foarte de importante de a fi abordate cât mai curând. În prezent, viteza cu care evoluează lucrurile la nivel global este una nemaiîntâlnită până acum, iar asta presupune faptul că pentru a rezista trebuie să dispui de o abilitate anume: adaptabilitatea. Este posibil să asistăm la schimbarea multor paradigme din spectrul științelor comunicării, iar această lucrare vine în sprijinul eforturilor de a înțelege și de a explica aceste schimbări când subiectul este actual și poate fi observat în profunzimea sa.

Published

2024-04-08